Babysits Standardi Zajednice
U Babysitsu vjerujemo da povezivanjem pouzdanih dadilja i čuvarica djece s obiteljima, možemo pomoći svakom roditelju da se osjeća sigurno i podržano u svom putovanju skrbi o djeci.
Zašto su vaši Standardi zajednice bitni
Kada je riječ o djeci, povjerenje i sigurnost su na prvom mjestu. Zato se od svakog člana naše zajednice očekuje da održava najviše standarde skrbi, poštovanja i poštenja u svim interakcijama.
Ovi standardi opisuju što znači biti dio Babysitsa. Zato što je dobrobit djece naš glavni prioritet, imamo politiku nulte tolerancije prema bilo kakvom ponašanju koje ugrožava sigurnost ili povjerenje. Babysits nije za svakoga, a to je ono što čini našu zajednicu snažnom.
Hvala što nam pomažete stvoriti prostor gdje se obitelji i dadilje mogu povezati s povjerenjem. Zajedno činimo čuvanje djece pouzdanijim, brižnijim i sigurnijim. Dobrodošli u Babysits obitelj!
Osnovni standardi zajednice
Sigurnost na prvom mjestu.
Stavite dobrobit i sigurnost djece na prvo mjesto u svakoj odluci koju donosite.
Komunicirajte otvoreno i iskreno.
"Dijelite informacije iskreno i pravovremeno. Postavljajte pitanja kada trebate pomoć. Osigurajte da se svi relevantni podaci prenose."
Budite ljubazni i puni poštovanja.
Svatko prema svakome postupajte s ljubaznošću i razumijevanjem. Prepoznajte da je svaka obitelj i svaki dadilja drugačiji. Poštujte sve pozadine, poštujte granice i uvijek se međusobno ponašajte s pažnjom.
"Ponašajte se jedni prema drugima kao obitelj."
Kada se brinete za djecu, pružite im ljubavnu pažnju i poštujte obiteljske rutine. Kada primate čuvare djece u svoj dom, tretirajte ih kao obitelj, komunicirajte jasno i pokažite im zahvalnost. Tako se stvara zajednica u kojoj se svi osjećaju cijenjeno i podržano.
Standardi za pružatelje skrbi
"Briga o djeci ozbiljna je odgovornost. Obitelji ti vjeruju da ćeš pružiti sigurnu, pouzdanu i respektabilnu njegu u njihovoj odsutnosti. Prihvati da je svaka obitelj drugačija. Ovo je ono što čini brigu i izazovnom i nagrađujućom. Bez obzira na rutine ili očekivanja obitelji, uvijek stavi dobrobit djece na prvo mjesto, poštuj njihov dom i otvoreno komuniciraj s roditeljima."
-
Razgovarajte otvoreno i budite pripremljeni.
- Potvrdite vrijeme dolaska, kontaktne podatke i specifične potrebe djece s roditeljima unaprijed.
- Poštujte dogovorene uvjete i cijene nakon potvrde rezervacije.
- Stignite na vrijeme i obavijestite roditelje što je prije moguće ako kasnite.
- Obavijestite 24 sata unaprijed ako otkazujete neočekivano.
- Budite iskreni o tome tko ste, održavajte komunikaciju unutar Babysits platforme i zaštitite osobne podatke.
-
Održavajte sigurnost i profesionalnost.
- Poduzmite razborite mjere opreza za sigurnost, kao što su sastanak s obiteljima unaprijed na javnom mjestu, dijeljenje detalja posla s osobom od povjerenja i provjera ocjena obitelji na platformi.
- Odjenite se prikladno i izbjegavajte odjeću s uvredljivim jezikom ili slikama.
- Pitajte roditelje po dolasku o svim očekivanjima izvan čuvanja djece (npr. lagano čišćenje, kuhanje, telefonski pozivi).
- Nikada ne konzumirajte alkohol, ne uzimajte droge ili se upuštajte u štetno ponašanje dok pružate skrb.
- Nemojte pozivati prijatelje ili otvarati vrata nepoznatim osobama bez dopuštenja roditelja.
- Budite prijateljski i brižni uz poštivanje obiteljskih pravila i očekivanja.
- Budi spreman/na pokazati važeću identifikaciju na zahtjev.
-
Pratite obiteljske rutine i poštujte njihov dom.
- Uvijek slijedite upute roditelja i poštujte obiteljske rutine poput spavanja, kućnih pravila i tradicija.
- Budite fleksibilni i prilagodite stil onome što najbolje funkcionira za svaku obitelj.
- "Ostavite kuću u istom stanju u kojem ste je zatekli i nikad ne uzimajte ništa što nije vaše."
-
Rješavajte probleme s pažnjom i iskrenošću.
- Preuzmi punu odgovornost za djecu tijekom posla.
- Kontaktirajte roditelje kada ste nesigurni u situaciju.
- Nikada ne koristite fizička ili verbalna kažnjavanja.
- "Odmah kontaktirajte roditelje kada se jave problemi koje nije moguće riješiti. U slučaju ozbiljnih sigurnosnih hitnih situacija, prvo nazovite hitne službe (poput policije ili hitne pomoći), a zatim obavijestite roditelje."
- Uvijek stavite sigurnost i dobrobit djece na prvo mjesto i pokažite brigu i ljubaznost.
-
Otvoreno komunicirajte nakon svakog posla.
- Iskreno izvijestite o ponašanju djece i eventualnim problemima koji su se dogodili.
- Očekujte poštenu isplatu i riješite zabrinutosti unutar razumnog vremenskog roka.
- Prijavite neprikladno ponašanje Babysitsu i ostavite korisne recenzije za druge čuvare djece.
Obiteljski standardi
Dovođenje dadilje ili čuvarice djece u svoj dom značajna je odgovornost. Kao obitelj, postavljate ton za sigurno, poštovano i pozitivno iskustvo u čuvanju djece. Prihvatite da svaka dadilja ili čuvarica djece donosi svoje snage i iskustvo. To je ono što čini čuvanje djece jedinstvenim i vrijednim. Za izgradnju povjerenja i osiguranje najbolje skrbi za vaše dijete jasno komunicirajte svoja očekivanja, poštujte ulogu dadilje ili čuvarice djece i osigurajte informacije koje su im potrebne za uspjeh.
-
Jasno komunicirajte i postavite očekivanja.
- "Dajte kontaktne podatke (brojevi telefona, kontakti za hitne slučajeve) i podijelite rasporede spavanja, rutine i sve potrebne upute za lijekove."
- Jasno komunicirajte upute i očekivanja.
- Dogovorite o plaći, zadacima i rasporedu prije nego što posao započne.
- Ako očekujete pomoć izvan brige o djeci (npr. čišćenje, kuhanje), unaprijed obavijestite dadilju.
-
Održavajte profesionalne standarde i sigurnost.
- Obavijestite 24 sata unaprijed ako neočekivano otkazujete.
- Budite iskreni o tome tko ste, održavajte komunikaciju unutar Babysits platforme i zaštitite osobne podatke.
- Održavajte poštovanje u radnim odnosima dok ste srdačni i brižni.
- Zatražite osobnu iskaznicu kako biste provjerili odgovara li njihov identitet njihovom profilu ako je potrebno.
-
Podržite dadilje tijekom čuvanja.
- Pokušajte biti dostupni tijekom posla ili osigurajte alternativni kontakt.
- Ponašajte se prema dadiljama i čuvaricama djece s poštovanjem i zahvalnošću za važnu skrb koju pružaju i osigurajte da se osjećaju ugodno i podržano.
- Poštujte najbolju procjenu dadilje u hitnim situacijama.
- Obavijestite čuvara/čuvaricu djece ako se vraćate kasno.
-
Rukujte plaćanjem i povratnim informacijama pošteno.
- Možete otkazati svoju rezervaciju prije nego što započne ili unutar prvih 60 minuta. Nakon toga, platit ćete za cijelo dogovoreno vrijeme, čak i ako rezervacija završi ranije.
- Riješite sve zabrinutosti glede radne izvedbe unutar razumnog vremenskog roka.
- Prijavite neprikladno ponašanje čuvara Babysitsu.
- Ostavite recenziju za čuvaricu djece kako biste pomogli drugim roditeljima.
Povrede
Znamo da svatko ponekad pogriješi. Naša zajednica se temelji na povjerenju, učenju i drugoj prilici. Međutim, kada se naši standardi ne poštuju, to utječe na sigurnost i povjerenje koje čine Babysits izvrsnom platformom. Evo kako rješavamo različite situacije:
-
Male pogreške
Ovo su nenamjerne pogreške koje se svakome mogu dogoditi:
Primjeri
- Kasno dolazak bez obavijesti
- Zaboravljanje na poštivanje kućnog pravila
- Manje nesporazuma oko očekivanja
- Ne odgovara na poruke u razumnom vremenu
Što se događa
Obratit ćemo vam se kako bismo razumjeli što se dogodilo i pomogli da to spriječimo sljedeći put. Dodati ćemo bilješku na vaš račun i pružiti smjernice. Svatko zaslužuje priliku za učenje i napredovanje. Više malih propusta može se tretirati kao kršenje povjerenja.
-
Povrede povjerenja
Ova ponašanja narušavaju povjerenje na kojem naša zajednica počiva:
Primjeri
- "Nepošteno predstavljanje kvalifikacija ili potreba"
- Neprikladno ponašanje prema djeci ili obiteljima
- Diskriminacija ili nepoštovanje u komunikaciji na temelju osobnih karakteristika ili porijekla
- Dovođenje neovlaštenih gostiju ili ostavljanje djece bez nadzora
- Dijeljenje osobnih podataka izvan platforme
- Neprijavljivanje nezgoda ili problema
- Mijenjanje dogovorenih cijena, rasporeda ili uvjeta posla nakon rezervacije bez uzajamnog pristanka
- Zlostavljanje ili nepoštivanje prema članovima Babysits tima za podršku
Što se događa
Suspendirat ćemo vaš račun tijekom naše istrage. Ako potvrdimo kršenje, vaš račun će biti trajno zatvoren. Nećete moći ponovno se prijaviti.
-
Sigurnosni Problem
To dovodi djecu, obitelji ili članove zajednice u opasnost:
Primjeri
- Svaki oblik štete, prijetnji ili nesigurnog ponašanja
- Korištenje alkohola ili tvari tijekom čuvanja djece
- Ostaviti djecu u opasnim situacijama
- Krađa ili namjerno oštećenje
- Dijeljenje fotografija ili informacija o obiteljima/čuvaricama djece na društvenim mrežama
Što se događa
Odmah ćemo suspendirati vaš račun i dati prioritet našoj istrazi. Ako potvrdimo kršenje, vaš račun će biti trajno zatvoren. Nećete moći ponovno se prijaviti.
Naš proces pregleda
Kada netko prijavi problem, istražujemo ga pravedno i temeljito. Kontaktiramo sve uključene kako bismo razumjeli što se dogodilo. Naš cilj je uvijek podržati svoju zajednicu, a pritom osigurati sigurnost za sve.
Ako ste ikada zabrinuti zbog neke situacije, molimo vas da nas odmah kontaktirate. Ovdje smo da pomognemo, ne da sudimo.
Odricanje od odgovornosti
Babysits pruža alate za sigurnost kako bi vas podržao, ali vi uvijek kontrolirate s kim radite. Ohrabrujemo vas da pregledate profile, provjerite reference i osobno se upoznate prije prvog termina. Bavimo se pitanjima koja utječu na sigurnost platforme, kako na platformi tako i izvan nje. Kada je potrebno, možemo ograničiti ili ukloniti članove i surađivat ćemo s tijelima za provođenje zakona kako bismo održali sigurnost zajednice.