Standardi zajednice

Standardi zajednice

Smjernice za našu zajednicu

Babysits je online platforma za čuvanje djece, što znači da će naše dadilje i roditelji međusobno kontakirati. Zato smo izradili smjernice čije pridržavanje preporučujemo svim svojim dadiljama i roditeljima. Ove smjernice izrađene su za održavanje vjerodostojnosti i pouzdanosti zajednice Babysits, pa je vjerojatnije da će dadilje i roditelji doživjeti izvrsno iskustvo.

Dadiljae trebaju imati na umu da je svaka obitelj drugačija. Neće sva djeca koju čuvate biti iste dobi, a i pravila i načini funkcioniranja svake obitelji biti će različiti. Zato je važno poštovati te razlike i pokušati čuvanje djece prilagoditi svakoj obitelji da bi se pružila najbolja moguća usluga. Iznad svega tražimo da se dadilje o djeci brinu na najbolje što mogu.

Roditeljima je važno imati na umu da je svaka dadilja drugačija i da ima različita očekivanja. Mogu očekivati različito radno vrijeme, različite zadatke ili različite razine plaće. Stoga je važno da se upoznate i jasno kažete svoja očekivanja dadilji prije nego što ona počne čuvati vašu djecu. Molimo roditelje da se prema dadiljama uvijek odnose s poštovanjem i profesionalno.

Radi vlastite sigurnosti i zaštite, plaćajte i komunicirajte samo putem Babysitsa. Nikada ne dijelite osobne podatke poput identifikacijskih dokumenata i bankovnih podataka s nepoznatima. Saznajte više

Odricanje od odgovornosti

Roditelji i dadilje odgovorni su za pregled, razgovore i donošenje konačnog izbora. Ovaj dokument sadrži smjernice za ponašanje. Dadilje ne mogu prihvatiti odgovornost za članove platforme ili njihove postupke. Da biste pročitali više o povjerenju i sigurnosti na Babysits, posjetite našu stranicu Povjerenje i sigurnost.

Povjerenje i sigurnost

Babysits zadržava pravo zabraniti pristup članovima koji krše naše standarde zajednice ili uvjete i odredbe.

Odjeljak 1: Smjernice za dadilje

Opće smjernice

  • Dadilja treba iskreno i točno predstavljati sebe, svoje certifikate i kvalifikacije.
  • Dadilja ne smije komunicirati na diskriminirajući način na temelju izgleda, rase, etničke pripadnosti, vjere, spola, kulture ili na bilo način koji se može protumačiti kao nasilan, štetan ili neprikladan. Ovaj popis nije konačan.
  • Kada dadilja pristane čuvati djecu obitelji, ona je potpuno odgovorna za djecu o kojoj se brine.
  • Dadilja treba slijediti upute roditelja u vezi s poslom čuvanja djece (npr. kućni red, vrijeme za igru, vrijeme za spavanje).
  • Dadilja treba kontaktirati s roditeljima kada nije sigurna kako postupiti u određenoj situaciji koja uključuje djecu za koju se brine (npr. davanje lijekova, slanje djeteta u krevet itd.).
  • U slučaju da dadilja (neočekivano) mora otkazati nadolazeći posao čuvanja djece, dadilja će pokušati obavijestiti roditelje najmanje 24 sata prije početka posla čuvanja djece.
  • Dadilja nikada ne smije prijetiti niti ucjenjivati roditelje ili djecu o kojoj se brine.
  • Dadilja nikada ne smije uzeti iz kuće ništa što nije njezino.

Prije čuvanja djece

  • Dadilja treba razgovarati s roditeljima i biti spremna nositi se sa svim specifičnim potrebama djece.
  • Dadilja treba unaprijed provjeriti i razgovarati s roditeljima kako bi osigurala vlastitu sigurnost.
  • Dadilja treba doći u dogovoreno vrijeme na posao čuvanja djece.
  • Dadilja mora unaprijed obavijestiti roditelje ako kasni, ne dolazi prema rasporedu ili da neće moći stići navrijeme na početak.
  • Dadilja se mora prikladno odjenuti za posao čuvanja djece (npr. ne smije imati odjeću s psovkama ili neprikladnim slikama).
  • Dadilja po dolasku mora pitati roditelja ima li neka očekivanja od nje osim uloge čuvanja djece (npr. čišćenje, kuhanje ili javljanje na telefon).

Za vrijeme čuvanja djece

  • Dadilja preuzima punu odgovornost za djecu pod svojom skrbi za vrijeme trajanja posla čuvanja djece.
  • Dadilja ni pod kojim okolnostima neće pribjeći fizičkim ili verbalnim kaznama za djecu koju čuva (npr. hvati, udarati, vikati, tresti, psovati itd.).
  • Dadilja treba što prije kontaktirati s roditeljima kada se pojave problemi koje ne može sama riješiti.
  • Dadilja treba nazvati hitnu pomoć u slučaju nužde kada su roditelji nedostupni.
  • Dadilja ne smije otvarati vrata strancima (odnosno nikome koga roditelji nisu izričito odobrili).
  • Dadilja ne smije pozivati druge osobe u kuću tijekom čuvanja djece, osim ako roditelji to dozvole.
  • Dadilja ne smije konzumirati alkohol, drogirati se ili sudjelovati u drugim štetnim radnjama koja će utjecati na njegovu ili njezinu sposobnost da se dobro brine o djeci.
  • Dadilja je dužna ostaviti kuću u istom stanju u kakvom ju je zatekla kada je započela čuvanje djece.

Nakon čuvanja djece

  • Dadilja treba iskrena reći roditeljima kako su se djeca ponašala tijekom čuvanja.
  • Dadilja je dužna obavijestiti roditelje o svim predmetima koji su oštećeni ili polomljeni tijekom čuvanja djece.
  • Dadilja očekuje da će joj biti plaćeno ono što je unaprijed dogovoreno.
  • Dadilja je dužna prenijeti roditeljima sve pritužbe na posao, u razumnom roku.
  • Dadilja je dužna dati Babysitsu do znanja ako su se sami roditelji prema njemu ili njoj ponašali neprimjereno ili nerazumno.
  • Dadilja treba napisati recenziju za obitelj, kako bi pomogla drugim dadiljama na platformi.

Odjeljak 2: Smjernice za roditelje

  • Roditelj treba iskreno i točno predstaviti sebe, posao i zahtjeve posla.
  • Roditelj ne smije komunicirati na diskriminirajući način na temelju izgleda, rase, etničke pripadnosti, vjere, spola, kulture ili na bilo koji način koji se može protumačiti kao nasilan, štetan ili neprikladan. Međutim, ovaj popis nije konačan.
  • Roditelj treba dati jasne upute i reći što očekuje od dadilje (npr. kućni red, vrijeme za igru, vrijeme za spavanje).
  • Roditelj treba reći dadilji ima li druga očekivanja od nje ili njega osim čuvanja djece (npr. čišćenje, kuhanje ili javljanje na telefon).
  • Roditelj nikada ne smije ugrožavati, prijetiti ili fizički ozlijediti dadilju.
  • U slučaju da roditelj (neočekivano) mora otkazati nadolazeći posao čuvanja djece, roditelj treba pokušati obavijestiti dadilju barem 24 sata prije početka posla čuvanja djece.
  • Roditelj treba dati popis detaljnih podataka za kontakt (telefonske brojeve, podatke za kontakt za hitne slučajeve), detalje o rasporedu spavanja i svim mogućim lijekovima.
  • Roditelj mora obavijestiti dadilju ako kasni. U slučaju nužde, roditelj treba nastojati biti dostupan dadilji ili joj dati alternativni kontakt koji će joj biti dostupan.
  • Roditelj je dužan platiti dadilji unaprijed dogovoreni iznos.
  • Roditelj je dužan proslijediti sve pritužbe na dadiljin rad, u razumnom vremenskom roku.
  • Roditelj je dužan obavijestisti Babysits ako se dadilja ponašala neprimjereno tijekom posla.
  • Roditelj treba napisati recenziju za dadilju, kako bi pomogao drugim roditeljima na platformi.

Jeste li spremni pridružiti se?

Izradite moj račun!