Pomoć - Babysits profil
Zaboravio sam lozinku, što da radim?
Ako ste zaboravili lozinku, možete zatražiti ponovno postavljanje lozinke klikom na poveznicu "zaboravljena lozinka" koja se nalazi ispod polja za prijavu. Nakon što unesete adresu e-pošte povezanu s vašim računom, poslat ćemo vam e-poštom vezu za ponovno postavljanje lozinke. Ako i dalje imate problema s prijavom, kontaktirajte nas.
Kontaktirajte službu za korisnike
Kako mogu izbrisati svoj račun?
Možete jednostavno izbrisati svoj račun klikom na "deaktiviraj račun" na dnu stranice računa. Prilikom brisanja vašeg računa, vaš profil će također biti uklonjen s naše platforme. Ako ste roditelj i imate Premium pretplatu, to će također biti poništeno.
Stranica računa
Kako mogu svoj profil učiniti privatnim?
Kako biste svoj profil učinili privatnim, prijavite se na svoj račun Babysits i idite na svoju stranicu za uređivanje profila. Kliknite na gumb "učini profil privatnim".
Koja je razlika između otkazivanja moje Premium pretplate i postavljanja mog profila privatnog?
Na Babysitsu otkazivanje Premium pretplate zaustavlja vaše automatsko plaćanje.
Ako više ne želite da vam se naplaćuje Premium pretplata, ali želite i dalje imati pristup svom računu, ovo je najbolja opcija.
Ako svoj račun učinite privatnim, vaš profil postaje nevidljiv za druge korisnike. Ova radnja ne otkazuje vašu Premium pretplatu. Dok je vaš profil privatan, možete nastaviti sve razgovore koje ste već započeli s drugim korisnicima.
Ne mogu unijeti svoju adresu ili poštanski broj, zašto je to tako?
Prvo provjerite jeste li prijavljeni na platformu svoje zemlje; možda nećete moći unijeti adrese koje se nalaze izvan zemlje u koju ste prijavljeni. Zatim provjerite koristite li ispravan format za svoj poštanski broj. Ako i dalje imate poteškoća, obratite nam se.
Kontaktirajte službu za korisnike
Kako mogu otkazati pretplatu na uslugu e-pošte?
Pretplatu na uslugu e-pošte Babysits možete otkazati na stranici s obavijestima ili klikom na poveznicu za odjavu u bilo kojoj e-pošti s obavijestima.
Stranica s obavijestima
Kako mogu promijeniti svoju lozinku?
Svoju lozinku možete promijeniti tako da odete na stranicu za prijavu i sigurnost. Unesite svoju trenutnu i novu lozinku, a zatim kliknite na "spremi".
Stranica za prijavu i sigurnost
Kako mogu promijeniti vrstu računa? (od dadilje do roditelja ili obrnuto)
Možete promijeniti vrstu računa na stranici s osobnim podacima vašeg računa. Ako ga ne možete sami promijeniti, obratite se našoj korisničkoj službi.
Stranica s osobnim podacima
Kontaktirajte službu za korisnike
Zašto Babysits postavlja ograničenje za odgovaranje na poruke?
U Babysitsu slijedimo politiku poštene upotrebe. To znači da smo nametnuli ograničenje broja poruka koje korisnik može poslati kako bismo spriječili spam i bilo koju drugu zlouporabu usluge slanja poruka.
Naš cilj je postići pouzdanu zajednicu u kojoj korisnici šalju poruke drugim korisnicima samo kada su stvarno zainteresirani za predloženu uslugu. Ograničavanjem količine poruka koje korisnici mogu poslati, također se nadamo da će korisnici slati kvalitetnije poruke.
Ako ste dosegli svoje ograničenje, možete kontaktirati korisničku podršku za više informacija.
Nisam dobio kontrolni kod za svoj telefonski broj.
Ako niste primili kontrolni kod, možete zatražiti novi kod putem stranice osobnih podataka.
Mogu li izbrisati poruku iz pristigle pošte?
Nije moguće u potpunosti izbrisati razgovor. Međutim, razgovor možete sakriti klikom na gumb za arhiviranje u pristigloj pošti.
Kako mogu prijaviti korisnika?
Babysits omogućuje korisnicima da prijave sadržaj na Babysits koji krši naše Uvjete i odredbe ili Smjernice zajednice. Da biste prijavili korisnika, možete otići na profil korisnika i kliknuti na "prijavi ovaj profil". Kada podnesete izvješće, Babysits će biti obaviješten, moći će istražiti i po potrebi poduzeti daljnje radnje. Prijave su povjerljive, korisnik kojeg ste prijavili neće biti obaviješten o vašoj prijavi.
Kako mogu postići veću vidljivost svog profila i viši rang u pretraživanju?
Profili na vrhu rezultata pretraživanja imaju najveću vidljivost i interes.
Za povećanje rangiranja u pretraživanju:
* Zaradite značke. Više potvrđenih profila s više bedževa pojavljuju se prvi u rezultatima pretraživanja.
* Koristite platformu i redovito provjeravajte/ažurirajte svoj profil.
* Brzo odgovorite na sve poruke koje primite, na vrijeme.
Osvojite značke
Zašto je profilna slika obavezna?
Profilna fotografija na kojoj se jasno vidi vaše lice potrebna je za povjerenje i transparentnost. Roditelji i dadilje vjerojatno neće kontaktirati korisnika bez profilne fotografije.
Zašto je moj profil još uvijek vidljiv na Googleu nakon brisanja računa?
Kako bismo pomogli drugim korisnicima na Babysitsu da vas lakše pronađu, javni profili dostupni su za pretraživanje. To znači da vaš profil također može biti uključen u tražilice, poput Googlea.
Ne brinite, ako izbrišete svoj profil s naše platforme, bit će uklonjen i iz tražilica. Imajte na umu da tražilice ne ažuriraju sve promjene na stranicama svaki dan. Imajte na umu da ponekad može proći i do 3 mjeseca prije nego što se vaš profil potpuno ukloni iz tražilica.