Pomoć - Za obitelji

Za obitelji

Obitelji mogu pronaći pružatelje usluga čuvanja djece na Babysits putem naše stranice za pretraživanje. Možete unijeti svoj grad, adresu ili poštanski broj u traku za pretraživanje kako biste vidjeli pružatelje usluga skrbi o djeci u vašem području.

Zainteresirani pružatelji usluga skrbi o djeci također vas mogu kontaktirati ako imate potpun, vidljiv profil.

Ako želite poslati poruku pružatelju usluga skrbi o djeci, možete ih kontaktirati tako da odete na njihov profil i kliknete na gumb "kontakt".

Imajte na umu: da biste kontaktirali ili odgovorili pružateljima usluga skrbi o djeci, vidljivost vašeg profila mora biti javna ili samo platforma i morate imati aktivnu Premium pretplatu.

Pogledajte cijene Premium pretplate.

Možete nadograditi na Premium pretplatu putem stranice za nadogradnju (nakon registracije) ili putem aplikacije Babysits.

Svoju Premium pretplatu možete otkazati u bilo kojem trenutku. To možete jednostavno učiniti na Premium stranici.

Ako ste se pretplatili na Premium pretplatu putem iOS aplikacije, morat ćete otkazati pretplatu putem Applea. To možete učiniti u postavkama uređaja putem Apple ID-a pod Pretplate.

Ako vam je preostalo još dana do kraja Premium pretplate, još uvijek možete koristiti premium usluge te preostale dane nakon otkazivanja vaše Premium pretplate.

Ako imate problema s otkazivanjem Premium pretplate, obratite nam se.
Kontaktirajte službu za korisnike

U nekim zemljama postoji značajka rezervacija gdje možete rezervirati termine izravno putem platforme. U tim zemljama možete planirati termin tako da zatražite rezervaciju na profilu pružatelja usluga čuvanja djece ili u inbox.

Ako ne vidite ovu opciju, u zemljama u kojima rezervacije nisu podržane, termine možete koordinirati izravno putem sustava za razmjenu poruka, dogovarajući detalje s pružateljem usluga skrbi o djeci.
Saznajte više o sustavu Babysits Bookings.

Da, možete! Kada je vaša Premium pretplata otkazana, još uvijek možete slati poruke novim pružateljima usluga skrbi o djeci unutar vašeg ugovornog razdoblja. Kada vam istekne ugovorno razdoblje, i dalje možete nastaviti razgovore koje ste već započeli tijekom pretplate na Premium, ali više ne možete započeti nove razgovore.

Koliko plaćate pružatelju usluga skrbi o djeci ovisit će o pružatelju usluga skrbi o djeci i situaciji.

Pružatelji usluga skrbi o djeci određuju vlastite satnice za čuvanje djece, na temelju minimalne plaće, njihovih kvalifikacija, vještina i iskustva. Ovo možete vidjeti na njihovom profilu.

Na svom profilu također možete postaviti cijenu koju želite ponuditi potencijalnom pružatelju usluga skrbi o djeci.

Na kraju dana, na vama je da se s pružateljem usluga skrbi o djeci dogovorite o tome koliko ćete im platiti.
Satnice mogu varirati ovisno o broju djece koju imate, potrebnim dužnostima, vrsti pružatelja skrbi o djeci i lokaciji posla čuvanja djece.

U nekim je jurisdikcijama zakonski obvezno dogovoriti ugovor. Zbog toga i kako bi iskustvo čuvanja djece bilo lakše za obje strane, predlažemo da ispunite i pregledate naš obrazac za prijavu.

Pročitajte obrazac za prijavu

Ako ste imali negativno iskustvo s pružateljem usluga čuvanja djece putem Babysitsa, možete ostaviti recenziju i/ili blokirati korisnika.

U svakom slučaju, molimo vas da prijavite pružatelja skrbi o djeci našem timu za podršku putem njihove stranice profila. Dadilje će tada biti obaviještene o tim izvješćima i poduzet će sve potrebne radnje.
Kontaktirajte službu za korisnike

Redovito im šaljemo podsjetnike i e-poruke i skrivamo neaktivne profile na našoj stranici pretraživanja. Međutim, postoje i neki koraci koje možete poduzeti:
* Na njihovim profilima možete vidjeti njihovu posljednju aktivnost i prosječno vrijeme odgovora. Preporučujemo da kontaktirate pružatelje usluga skrbi o djeci koji su nedavno bili aktivni kako biste povećali svoje šanse za dobivanje odgovora.
* Dadilje možda nisu vidjele ili pročitale vašu prvu poruku. U tom slučaju, moglo bi biti od pomoći da ih ponovno kontaktirate.
* Posljednji savjet je da i sami budete aktivni. Ako čuvar vidi da neko vrijeme niste aktivni ili da ne odgovarate na poruke, može zaključiti da više ne tražite dadilju i velika je vjerojatnost da vam se neće javiti.

Roditelji mogu zatražiti puni povrat* svoje Premium pretplate u roku od 14 dana od kupnje. Nakon 14 dana nažalost ne možemo izvršiti povrat novca.

  • Ovo se odnosi samo na Premium pretplate kupljene izravno od Babysitsa. Isključena su plaćanja putem trećih strana kao što je Apple.
    Kontaktirajte službu za korisnike da biste zatražili povrat novca.

Na premium stranici vašeg računa možda ćete vidjeti gumb "ažuriraj način plaćanja". Ako je tako, možete kliknuti ovaj gumb da ažurirate svoj način plaćanja.

Ako ne vidite ovaj gumb, trenutačno nije moguće ažurirati podatke o bankovnom računu vaše Premium pretplate. Kontaktirajte nas u tom slučaju, ako želite ažurirati podatke o svom bankovnom računu.

Premium stranica
Kontaktirajte službu za korisnike