Pomoć - Recenzije i reference

Recenzije i reference

Ako ste razmijenili više poruka s drugim članom ili dovršili rezervaciju s njim, vidjet ćete gumb za pregled u pristigloj pošti pored njegovog razgovora. Klikom na ovaj gumb možete ostaviti recenziju za njih. Također možete odabrati anonimno pisanje recenzije.

Ako prvi ostavite recenziju, obavijestit ćemo drugog korisnika da ste je napisali. Tijekom prvih 14 dana, drugi korisnik to neće vidjeti dok on ili ona ne ostavi recenziju za vas.

Drugi korisnik zauzvrat ima 14 dana da ostavi recenziju. Objavit ćemo obje recenzije kada drugi korisnik ostavi recenziju ili nakon 14 dana.

Da biste uredili svoju postojeću recenziju korisnika, jednostavno se vratite u svoju pristiglu poštu i kliknite na gumb za recenziju. Ovo će vas vratiti na stranicu s recenzijom, omogućujući vam da uredite sve aspekte recenzije, uključujući ocjenu i tekst. Ne možete izbrisati recenziju za drugog korisnika, samo je uredite.

Ako želite odmah vidjeti recenzije drugih korisnika o vama, morat ćete napisati recenziju i za njih. Ako niste i ne želite napisati recenziju drugog korisnika, moći ćete pročitati sve recenzije na svom profilu nakon 14 dana.

Ne možete izbrisati ili sakriti recenzije koje su drugi napisali za vas. Možete zatražiti od korisnika da uredi svoju recenziju ili ostavi komentar klikom na gumb za komentiranje na recenziji na stranici vašeg profila. Ako smatrate da je recenzija netočna ili neprikladna, kontaktirajte nas. Procijenit ćemo vaš zahtjev i poduzeti odgovarajuće mjere.
Kontaktirajte službu za korisnike

Možete pozvati svoje reference, kao što su prijatelji, obitelj ili prethodni poslodavci, da vam napišu osobnu preporuku putem referentne stranice.
Kada budu odobrene, te će se reference javno pojaviti na vašem Babysits profilu kako bi vas drugi članovi lakše upoznali.
Referentna stranica

Recenzije su ocjene koje ostavljaju korisnici nakon obavljanja brige o djeci putem Babysitsa. Temelje se na iskustvu koje su ti korisnici imali radeći zajedno.
Reference su preporuke koje su ostavili pojedinci koje dadilja ili obitelj poznaju izvan Babysitsa (tj. bivši poslodavci, učitelji, prijatelji, članovi obitelji).

Za rezervacije napravljene putem web stranice, Babysits može automatski ostaviti pozitivne recenzije (5 zvjezdica) ili negativne recenzije (1 zvjezdica).

Automatska pozitivna povratna informacija: Kada je rezervacija uspješno izvršena, a roditelj nije napisao recenziju u roku od 4 dana, dadilja će automatski dobiti pozitivnu recenziju. Ako se roditelj ne slaže s automatskim pregledom ili želi dodati više informacija, roditelj može urediti automatski pregled.

Automatska negativna povratna informacija: Ako roditelj naznači da se dadilja nije pojavila na terminu za čuvanje djece i da nije napisala recenziju u roku od 4 dana, dadilja će automatski dobiti negativnu recenziju. Ako se roditelj ne slaže s automatskim pregledom ili želi dodati više informacija, roditelj može urediti automatski pregled.

Dobili ste automatsku negativnu povratnu informaciju? Ne možemo brisati ili uređivati automatski prikupljene recenzije. Umjesto toga, možete objasniti situaciju roditelju i zamoliti ga da uredi i objasni svoju recenziju.

Također možete odgovoriti na recenzije kako biste podijelili svoju stranu priče.