Pomoć - Za pružatelje usluga čuvanja djece
Koja je minimalna dob za prijavu kao dadilja?
Morate imati najmanje 16 godina da biste koristili uslugu Babysits. Ako ste mlađi od 18 godina, također morate zatražiti dopuštenje roditelja prije nego što se prijavite na platformu.
Prijavite se ovdje
Kako mogu kontaktirati roditelja?
Ako se želite prijaviti za poslove čuvanja djece na Babysits, možete kontaktirati roditelja tako da odete na njegov profil i kliknete na gumb "kontakt".
Morate imati aktivan profil i provjeru osobnog dokumenta kako biste mogli kontaktirati roditelje.
Kako me roditelji kontaktiraju?
Ako je vidljivost vašeg profila javna ili samo platforma, roditelji će vas moći kontaktirati slanjem poruke putem našeg sustava za slanje poruka!
Možete otići u svoju pristiglu poštu Babysits da biste izravno odgovorili.
Koliko sam plaćen za čuvanje djece?
Na tebi je!
Pružatelji usluga skrbi o djeci određuju vlastite satnice za čuvanje djece, na temelju minimalne plaće, njihovih kvalifikacija, vještina i iskustva.
Možete navesti svoju prosječnu satnicu za čuvanje djeteta za jedno dijete na svom profilu. Prilikom uređivanja svog profila također možete vidjeti prosječnu stopu koju su tražile druge dadilje kako biste stekli predodžbu o tome što je uobičajeno.
Koliko ćete biti plaćeni može varirati ovisno o broju djece koju čuvate, potrebnim dužnostima i lokaciji posla čuvanja djece.
Na kraju, na vama je da s roditeljem dogovorite satnice.
Kako ću biti plaćen za poslove?
Na Vama je da se o plaćanju dogovorite s roditeljem. Roditelj vam može platiti u gotovini ili prebaciti novac na vaš bankovni račun.
U zemljama u kojima je naš sustav rezervacija podržan, roditelji vam također mogu platiti izravno putem naše platforme.
Saznajte više o sustavu Babysits Bookings.
Što učiniti ako sam imao negativno iskustvo s roditeljem iz Babysits?
Ako ste kontaktirali roditelja putem sustava za razmjenu poruka Babysits, možete ostaviti recenziju o roditelju i/ili čak blokirati roditelja. U svakom slučaju, molimo vas da prijavite roditelja našem timu za podršku, putem njegove profilne stranice. Tada možemo poduzeti daljnje radnje koje bi mogle biti potrebne.
Kontaktirajte službu za korisnike
Zašto roditelj ne odgovara na moju poruku? Kako da ih natjeram da odgovore?
Redovito šaljemo podsjetnike i e-poruke roditeljima i skrivamo neaktivne profile na našoj stranici za pretraživanje. Na taj način pokušavamo spriječiti ovakve situacije.
Evo nekoliko razloga zašto roditelji možda neće odgovoriti i što možete učiniti u vezi s tim;
* Kao što možda znate, roditelji trebaju Premium pretplatu kako bi mogli kontaktirati pružatelje usluga skrbi o djeci.
* Profili roditelja pokazuju njihovu posljednju aktivnost i prosječno vrijeme odgovora. Preporučujemo da se obratite roditeljima koji su nedavno bili aktivni kako biste povećali svoje šanse za dobivanje odgovora.
* Roditelji uvijek traže pružatelje usluga skrbi o djeci s najdetaljnijim opisima profila, uključujući relevantna iskustva kao što je prethodni rad čuvanja djece. Pokušajte održavati svoj profil ažuriranim i profesionalnog izgleda.
Trebam li sklopiti ugovor za rad kao dadilja ili čuvar djece?
U nekim je jurisdikcijama zakonski obvezno dogovoriti ugovor. Zbog toga i kako bi iskustvo čuvanja djece bilo lakše za obje strane, predlažemo da ispunite i pregledate naš obrazac za prijavu.
Pročitajte obrazac za prijavu